Over deze case

Summer Event voor Deloitte

Deloitte schreef Moodmaker aan voor een event met een hoge 'WOW-factor'. Een fun teambuilding voor 120 personen om het energieniveau op te krikken na een inhoudelijke sessie. De kernwoorden : outdoor, friendly competition en het aanmoedigen van gesprekken onder de deelnemers. De activiteit dient toegankelijk te zijn voor iedereen en dient verschillende competenties en interessevelden aan te spreken.

Het event

Aan elk detail werd gedacht om dit evenement nauw te laten aansluiten bij het Deloitte-DNA. Op het terrein van het fabelachtige Domein Wolvenbos werden de deelnemers uitgedaagd tijdens een Zeepkisten Grand Prix.

Om succesvol te zijn, vergt het bouwen van een zeepkist teamwerk en logisch nadenken. Creatieve mensen kunnen zich dan weer uitleven tijdens de creatie van het logo en het algemene design van de zeepkist. De harten van de jury konden veroverd worden tijdens de Dragon’s Den-achtige pitch. En tot slot leefden de competitief ingestelde personen zich uit tijdens het bepalen van de racetactiek en de race.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

    Inschrijven