Over deze case

Employer Branding via corporate movie voor Crowell & Moring

Hoe stel je je bedrijf voor aan toekomstige collega's - op een authentieke en hoogwaardige manier? Hoe belicht je de corporate values en alles waar je als onderneming voor staat? En kan dat ook nog eens in een teambuilding gegoten worden waarbij de collega’s een leuke tijd beleven en een echt samenhorigheidsgevoel ervaren?

Het event

Moodmaker beschikt over ruime ervaring met corporate videoproducties. We kunnen die opdracht zowel invullen vanuit een teambuilding-standpunt (zie Make a Film in One Day, waarbij de deelnemers zelf het script schrijven, acteren en filmen) als vanuit een Employer Branding perspectief, waarbij de deelnemers zelf het script schrijven, acteren en filmen) als vanuit een Employer Branding-perspectief, waarbij het scenario en camerawerk worden overgelaten aan een regisseur en cameraprofessional, maar het acteren uiteraard gebeurt door de collega’s van Crowell & Moring.

Het resultaat is een professioneel gemaakte film, helemaal afgewerkt met o.a. geluidseffecten, dronebeelden en ondertiteling. Een activiteit waarbij de deelnemers een fantastische tijd beleefden (mét de nodige bloopers) en die bovendien door het hoofdkantoor in de USA als beste werd geselcteerd. Business meets Fun.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

    Inschrijven