Over deze case

Employer Branding via corporate movie voor Crowell & Moring

Hoe stel je je bedrijf voor aan toekomstige collega's - op een authentieke en kwalitatieve wijze ? Hoe belicht je de corporate values en alles waar je als onderneming voor staat? En kan dit ook nog eens op een teambuildingsgerichte wijze, waar de collega's fun en samenhorigheid ervaren?

Het event

Moodmaker heeft een ruime ervaring met corporate videoproducties. We kunnen dit zowel vorm geven vanuit een teambuilding-standpunt (zie Make a Film in One Day, waarbij de deelnemers zelf het script schrijven, acteren en filmen) als vanuit een Employer Branding perspectief, waarbij het scenario en camerawerk nauwkeurig wordt overzien door een regisseur en cameraprofessional maar waarbij het acteren uiteraard wordt gedaan door de collega’s van Crowell & Moring.

Het resultaat is een professioneel gemaakte film, compleet afgewerkt met o.a. geluidseffecten, drone beelden en ondertiteling. Een activiteit waarbij de deelnemers bijzonder hebben gelachen (en veel bloopers hebben gemaakt). En die bovendien door het hoofdkantoor in de USA als beste werd gekozen. Business meets Fun.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

    Inschrijven