Over deze case

Versterk kernboodschap door middel van stimulerende activiteit voor Hilti

Hilti was op zoek naar een sterke partner voor het creëren van een creatief en aantrekkelijk indoor teambuilding event voor 270 personen, uit alle afdelingen van de organisatie. De focus van het event dient te liggen op het versterken van de kernboodschap #oneteam #onedream.

Het event

De keuze qua activiteit viel al snel op de door Moodmaker ontwikkelde Chain Reaction. Deze teambuilding activiteit levert zowel een wow-factor als de perfecte metafoor voor het belang van samenwerking – en dus communicatie. Bij de Chain Reaction werkt de gehele groep samen aan één gemeenschappelijk doel #oneteam

De teams moesten zich zowel toeleggen op hun eigen deel van de Kettingreactie (ontwikkelen, testen, decoratie), als zich bewust zijn van de andere teams. Dit hield in dat er veel interactie en samenwerking met andere teams nodig was om succesvol te kunnen zijn.

Het beoogde resultaat was om de tweedeling tussen het moeten samenwerken met andere teams aan de orde te stellen. “Breaking the silos” in praktijk gebracht, met aandacht voor het FUN-aspect.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

    Inschrijven