Over deze case

Hilti’s kernboodschap versterken via een stimulerende activiteit

Hilti was op zoek naar een sterke partner om een creatieve en aantrekkelijke indoorteambuilding uit te werken voor 270 personen uit alle afdelingen van de organisatie. De focus van het event moest liggen op het versterken van de kernboodschap #oneteam #onedream.

Het event

De keuze qua activiteit viel al snel op de door Moodmaker ontwikkelde Chain Reaction. Deze teambuilding activiteit heeft een geweldige wow-factor en vormt de perfecte metafoor voor het belang van samenwerking – en dus ook communicatie. Voor de Chain Reaction werkt de gehele groep samen aan één gemeenschappelijk doel #oneteam

De teams moesten focussen op hun eigen deel van de Kettingreactie (ontwikkelen, testen, decoratie), maar tegelijk ook rekening houden met de andere teams. Dat hield in dat er veel interactie en samenwerking met de andere teams nodig was om succesvol te kunnen zijn.

Het beoogde resultaat was om die dubbele opdracht tot een goed einde te brengen door samen te werken met de andere teams. “Breaking the silos” in de praktijk, met aandacht voor het FUN-aspect!

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

    Inschrijven